fredag 20. juli 2012

gul sekk og sånn



Jeg har vært på jentetur til Oslo og fått med meg noen kjekke saker hjem. Ettåringen i huset skal begynne i barnehage til høsten og trengte derfor en fjällräven sekk i gult - mente mora. Henger klar i gangen til august kommer! Noen herlige skissebøker fra Hay fikk plass i kofferten og det gjorde også noen øredober og hårstrikker (jeg kjøpte flere) av Maganda på søndagsmarkedet på Blå. Ellers var det museer, mat, vin og Pearl Jam konsert. Herlige dager!

Under er noen detaljer fra Operaen som vi også var innom. Flott bygg syns jeg!



Tusen takk for turen, jenter! :)

5 kommentarer:

  1. Elsker også disse sekkene. 1åringen her fikk akkurat en lyse grønn en til barnehagestarten. Liker du plansjer? Det er Give-away inne på Loppejentene dersom du er interessert. Bare et tips i varmen ;-)

    SvarSlett
  2. For en fin blogg du har! har stemmt for deg hos NIB!
    Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  3. Hei! Så fin blogg du har, stemte på ditt bidrag inne hos nib nettopp, falt helt for fargene og ikke minst den herlige koppen på bildet! :) Vår Peder fikk seg også en kånken mini da han begynte i barnehagen i fjor, og det spørs om ikke lillebror må få seg en når han begynner også... Kanskje han skal få en gul ;) God helg! Synnøve

    SvarSlett
  4. Digger tapeten du har på veggen! Jeg har en prøve av den her hjemme, så fin farge!

    SvarSlett